Замовити в салон

Новинка

Алгоритми продажів

Курс Додаткова освіта

Ваша роль:
Майстер
Групи:
11 березня 2019
Ще групи

Записатися на семінар

Ключова інформація

Роль:
Групи:

Ключова інформація

cuts

Кіл-сть занять

1

clock

Час

10:00-18:00

cost

Ціна

1600 гривень-20 %

2000 гривень

Детальніше

Розклад в березні

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
01.03.2019
1
02.03.2019
2
03.03.2019
3
04.03.2019
4
05.03.2019
5
06.03.2019
6
07.03.2019
7
08.03.2019
8
09.03.2019
9
10.03.2019
10
11.03.2019
11
12.03.2019
12
13.03.2019
13
14.03.2019
14
15.03.2019
15
16.03.2019
16
17.03.2019
17
18.03.2019
18
19.03.2019
19
20.03.2019
20
21.03.2019
21
22.03.2019
22
23.03.2019
23
24.03.2019
24
25.03.2019
25
26.03.2019
26
27.03.2019
27
28.03.2019
28
29.03.2019
29
30.03.2019
30
31.03.2019
31
Замовити семiнар в салон

Знижка 20% діє завдяки програмі лояльності. Чим раніше запишетеся на курс, тим більша знижка!

Детальніше про знижки

За 20 днів до початку курсу знижка 20%, 10 днів - 10%.

*Для більш детальної інформації зверніться до нашого оператора!

Мiсце проведення

м. Kиїв, вул. Басейна, 7-В (вхід в арку)
«Студія ESTEL Kyiv Studio »

Телефон студiї (067) 408-84-16, (044) 254-63-62

Показати на карті

Про курс

Відгуки

Розвиток бізнесу в сфері краси — довгий шлях, зітканий з безлічі роздумів. Ми допомагаємо створити систему, яка перетворює думки в ефективні дії, а дії — в реальний прибуток підприємства. Важливо провести повноцінний економічний аналіз вашого салону або студії, чітко визначивши подальшу стратегію, адже від неї залежить можливість прогресивного зростання.

Семінар «Алгоритми продажу» призначений для директорів салонів краси і адміністраторів, які не просто хочуть поліпшити якість сервісу і підвищити продажі, але і збільшити прибутковість бізнесу.

На занятті будуть розглянуті наступні актуальні теми:

  • грамотна організація продажів в салоні;
  • що повинен продавати салон краси?
  • яким чином збільшити середній чек клієнта?
  • як виявити потреби клієнта і грамотно запропонувати йому нові послуги?
  • як стимулювати співробітників до продажів? Що вони можуть продавати, а що повинні?
  • унікальні підходи до структурування і позиціонування основних і додаткових послуг салону;
  • контроль і мотивація співробітників, а також підвищення їх кваліфікації в продажах.

Продажі — це злагоджена командна робота, де дуже багато залежить від умінь і навичок адміністратора, а також грамотної постановки задач керівною ланкою. Регулярний моніторинг статистики, постійне вдосконалення, вивчення психології клієнта, взаємозв'язок між ціною і цінністю, а також формування унікальних пропозицій — ось необхідний перелік для успішних продажів і постійно зростаючого прибутку підприємства.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

Развитие бизнеса в сфере красоты — длинный путь, сотканный из множества размышлений. Мы помогаем создать систему, которая превращает мысли в эффективные действия, а действия — в реальную прибыль предприятия. Важно провести полноценный экономический анализ вашего салона или студии, четко определив дальнейшую стратегию, ведь от нее зависит возможность прогрессивного роста.

Семинар «Алгоритмы продаж» предназначен для директоров салонов красоты и администраторов, которые не просто хотят улучшить качество сервиса и повысить продажи, но и увеличить доходность бизнеса.

На занятии будут рассмотрены следующие актуальные темы:

  • грамотная организация продаж в салоне;
  • что должен продавать салон красоты?
  • каким образом увеличить средний чек клиента?
  • как выявить потребности клиента и грамотно предложить ему новые услуги?
  • как стимулировать сотрудников на продажи? Что они могут продавать, а что должны?
  • уникальные подходы к структурированию и позиционированию основных и дополнительных услуг салона;
  • контроль и мотивация сотрудников, а также повышение их квалификации в продажах.

Продажи — это слаженная командная работа, где очень многое зависит от умений и навыков администратора, а также грамотной постановки задач руководящим звеном. Регулярный мониторинг статистики, постоянное совершенствование, изучение психологии клиента, взаимосвязь между ценой и ценностью, а также формирование уникальных предложений — вот необходимый перечень для успешных продаж и постоянно растущей прибыли предприятия.

Форма зворотнього зв'язку

Залиште ваші контактні дані і наш консультант зв'яжеться з вами

Дякую, що залишили запит!

Наш консультант зв'яжеться з вами найблищим часом!