Замовити в салон

Новинка

Психологія спілкування з клієнтом

Курс Додаткова освіта

Ваша роль:
Майстер
Групи:
27 березня 2019
Ще групи

Записатися на семінар

Ключова інформація

Роль:
Групи:

Ключова інформація

cuts

Кіл-сть занять

1

clock

Час

10:00-18:00

cost

Ціна

1600 гривень-20 %

2000 гривень

Детальніше

Розклад в березні

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
01.03.2019
1
02.03.2019
2
03.03.2019
3
04.03.2019
4
05.03.2019
5
06.03.2019
6
07.03.2019
7
08.03.2019
8
09.03.2019
9
10.03.2019
10
11.03.2019
11
12.03.2019
12
13.03.2019
13
14.03.2019
14
15.03.2019
15
16.03.2019
16
17.03.2019
17
18.03.2019
18
19.03.2019
19
20.03.2019
20
21.03.2019
21
22.03.2019
22
23.03.2019
23
24.03.2019
24
25.03.2019
25
26.03.2019
26
27.03.2019
27
28.03.2019
28
29.03.2019
29
30.03.2019
30
31.03.2019
31
Замовити семiнар в салон

Знижка 20% діє завдяки програмі лояльності. Чим раніше запишетеся на курс, тим більша знижка!

Детальніше про знижки

За 20 днів до початку курсу знижка 20%, 10 днів - 10%.

*Для більш детальної інформації зверніться до нашого оператора!

Мiсце проведення

м. Kиїв, вул. Басейна, 7-В (вхід в арку)
«Студія ESTEL Kyiv Studio »

Телефон студiї (067) 408-84-16, (044) 254-63-62

Показати на карті

Про курс

Відгуки

Спектр послуг — найпопулярніша і найважливіша характеристика організації роботи салону краси. Але це не те, що цікавить безпосередньо клієнтів. І навіть «якість послуг» — не та категорія, за допомогою якої клієнт оцінює свої враження від обслуговування. «Відношення» — ось найпоширеніше слово, яке озвучується клієнтами при рекомендаціях або критиці салону. Таким чином, один з ключових факторів, котрі визначають перевагу людиною конкретного місця обслуговування іншим аналогічним — це людське відношення.

Для динамічного розвитку надзвичайно важливо перейти від бізнесу послуг до бізнесу відносин, що і допоможе зробити семінар «Психологія спілкування з клієнтом». Майстер-клас буде актуальний для директорів та адміністраторів салонів краси, які безпосередньо взаємодіють з клієнтами.

Заняття проводить талановитий викладач, призер профільних чемпіонатів, висококваліфікований педагог, топ-стиліст і майстер міжнародного класу — технолог ESTEL Кіндірова Наталя.

Програма семінару «Психологія спілкування з клієнтом»:

  • сім точок сервісу в салоні краси;
  • корпоративний сервіс і етика: основні поняття і особливості впровадження;
  • індивідуальний підхід до обслуговування клієнта;
  • психотипи клієнтів, їх базова діагностика і навички ефективного спілкування з кожним з них;
  • розбір проблемних (спірних) питань;
  • робота з запереченнями, аргументація і формування УТП.

Мистецтву давати кожному вашому клієнтові те, що він сприймає як цінність, ми вчимо і вчимося самі кожен день, так як уявлення споживачів не стоять на місці. Навички правильного спілкування з клієнтом дозволяють вибудувати дружні взаємовигідні відносини, які переводять і закріплюють клієнтів в статусі «постійних».

______________________________________________________________________________________________________________________

Спектр услуг — самая популярная и самая важная характеристика организации работы салона красоты. Но это не то, что интересует непосредственно клиентов. И даже «качество услуг» — не та категория, с помощью которой клиент оценивает свои впечатления от обслуживания. «Отношение» — вот самое распространенное слово, которое озвучивается клиентами при рекомендациях или критике салона. Таким образом, один из ключевых факторов, определяющих предпочтение человеком конкретного места обслуживания другим аналогичным — это человеческие отношения.

Для динамичного развития необычайно важно перейти от бизнеса услуг к бизнесу отношений, что и поможет сделать семинар «Психология общения с клиентом». Мастер-класс будет актуален для директоров и администраторов салонов красоты, которые непосредственно взаимодействуют с клиентами.

Занятие проводит талантливый преподаватель, призер профильных чемпионатов, высококвалифицированный педагог, топ-стилист и мастер международного класса — технолог ESTEL Киндирова Наталья.

Программа семинара «Психология общения с клиентом»:

  • семь точек сервиса в салоне красоты;
  • корпоративный сервис и этика: основные понятия и особенности внедрения;
  • индивидуальный подход к обслуживанию клиента;
  • психотипы клиентов, их базовая диагностика и навыки эффективного общения с каждым из них;  
  • разбор проблемных (спорных) вопросов;
  • работа с возражениями, аргументация и формирование УТП.
Искусству давать каждому вашему клиенту то, что он воспринимает как ценность, мы учим и учимся сами каждый день, так как представления потребителей не стоят на месте. Навыки правильного общения с клиентом позволяют выстроить дружеские взаимовыгодные отношения, которые переводят и закрепляют клиентов в статусе «постоянных».

Форма зворотнього зв'язку

Залиште ваші контактні дані і наш консультант зв'яжеться з вами

Дякую, що залишили запит!

Наш консультант зв'яжеться з вами найблищим часом!