Замовити в салон

ХІТ
Новинка

Ефективна робота з кліентами адміністратора салону краси

Курс Додаткова освіта

В даний момент немає інформації про дати проведення курсу

Підписатися на повідомлення

Про курс

Відгуки

Як правильно побудувати розмову з клієнтом по телефону, щоб збільшити кількість відвідувачів салону?  Як все встигати та будувати ефективний робочий день? Як працювати, якщо одночасно потрібно виконувати декілька завдань? Як провести розмову з клієнтом так,щоб він прагнув скористатись послугами салону знову? Як запропонувати  та впевнити скористатись додатковими послугами/товарами для краси, які є в салоні? Як діяти, якщо виникла конфліктна ситуація з клієнтом? Відповіді на ці питання,та на багато інших ви зможете отримати на семінарі «Ефективна робота з клієнтами адміністратора салону краси»

Форма зворотнього зв'язку

Залиште ваші контактні дані і наш консультант зв'яжеться з вами

Дякую, що залишили запит!

Наш консультант зв'яжеться з вами найблищим часом!